Sivut

maanantai 16. lokakuuta 2017

Lapsenomaisia Halloween-kokeiluja

Shaker-korttien ystävänä olen pitkään miettinyt, miten läpinäkyvyys tai läpikuultavuus toimisi ATC-kokoisessa kortissa. Löysin lasten askartelupaksista nämä unohtuneet tarrat ja huomasin, että kuvat ovat läpikuultavia, läpinäkyvällä taustalla. Ja siitä se sitten lähti. Tiedän, että ATC korttien kuuluisi olla "taidetta", mutta nämä ovat ehkä enemmänkin lapsenomaisia ja tehty pelkästään kokeilunhaluni tyydyttämiseksi. Testasin teoriani ja totesin että se toimii, ehkä siis joskus jossain vähän vakavammassakin atc-askartelussa voisi jonkinlaista läpikuultavaa osaa kokeilla! 





Kuviot ja hileet on laminoitu itselaminoituvaan muovitaskuun ja sitten aseteltu taitetun mustan kehyksen sisään -eli takanakin on mustaa pahvia, juuri sen verran että mahtui oma ja kortin nimi kun oikein pipersin :)




4 kommenttia:

  1. Voi vitsi miten ihana idea hyödyntää laminointia näinkin! Mistä ihmeestä "revit" näitä ideoita - itse olen ollut "tosi luova" käyttäessäni joskus ikkunassa laminointia, heh heh.... nämö on ihan mielettömän hienoja ja upeita.... taas korvan taakse yksi idea lisää!! Mun korvat kasvaa!!! ;)

    VastaaPoista
  2. Voi ei, nääkin on ihania <3 <3 <3

    Itse asiassa mun ekat shaker kortit päätyivät atc korteiksi :D Kivaa puuhaa, aika työlästä vaan. Nimeä klikkaamalla pääset kattoo niitä, ja niitä en oo vielä raaskinut laittaa vaihdettaviin. Mut oon ajatellut, että vaihdan niitä jonkun kanssa, joka myös tekee shaker kortit.

    Jatkoit sit Halloween teemaa. Ja kun mulle sit iski se jouluteema niin tänään tein jo pakettikortteja. En vielä oo kuvannut niitä ja laittanut blogiin. Luultavasti teen sitten ihan you tube videon niiden teosta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu en vielä pystynytkään lopettamaan Halloween-teemaa. Ja edelleen on ajatuksissa muutama kummajaisidea... saas nähdä ajaako jouluhommat jo niiden aatosten ohi. Olisipa kiva nähdä video atc-kokoisesta shaker-cardista, olen sellaistakin ajatellut joskus kokeilla, mutten ole vielä saanut aikaiseksi!

      Poista

Kiva kun vierailit blogissani. Kaikki palaute ja kommentit ovat tervetulleita :)